bip - biluletyn informacji publicznej rodo zatrzymac-smog standardy-ochrony-maloletnich
Nasze dzieci » "Tęczowe Ludki"

  

Cele dydaktyczne we wrześniu w grupie Tęczowe Ludki

Tematyka kompleksowa:

  1. W przedszkolu.
  2. Nasze przedszkole.
  3. Jestem bezpieczny.
  4. Pomocna dłoń.

Cele operacyjne:

    • dostrzeganie korzyści płynących z pobytu w przedszkolu i posiadania przyjaciół,
    • kształtowanie postawy przyjacielskiej,
    • budowanie przyjaznej atmosfery,
    • integracja grupy,
    • tworzenie warunków do poszerzania doświadczeń językowych,
    • rozwijanie koordynacji wzrokowo-ruchowo-słuchowej,
    • motywowanie do samodzielnych doświadczeń,
    • tworzenie warunków do poszerzania doświadczeń matematycznych,
    • kształtowanie umiejętności klasyfikowania przedmiotów według jednej cechy,
    • motywowanie do samodzielnego manipulowania przedmiotami,
    • odkrywanie własnych możliwości twórczych,
    • kształtowanie słuchu muzycznego,
    • wyrabianie pamięci,
    • rozwijanie umiejętności wokalnych,
    • doskonalenie sprawności fizycznej,
    • wdrażanie do zgodnego współdziałania podczas zabaw i wykonywanych zadań,
    • poznanie roli znaczków indywidualnych w przedszkolu,
    • rozwijanie sprawności manualnej i spostrzegawczości wzrokowej,
    • wdrażanie do starannego wykonywania wszystkich czynności,
    • poznanie wartości przyjaźni,
    • doskonalenie umiejętności wypowiadania się na temat przyjaźni i przyjaciół,
    • wzmacnianie więzi grupowych oraz miłej i serdecznej atmosfery w grupie,
    • zachęcanie do dzielenia się przyniesionymi z domu zabawkami,
    • rozwijanie umiejętności komunikacyjnych,
    • wdrażanie do zgodnego działania w czasie pobytu w przedszkolu,
    • poznanie roli pracowników przedszkola,
    • rozwijanie kompetencji matematycznych,
    • doskonalenie umiejętności klasyfikowania i logicznego myślenia,
    • wdrażanie do szanowania wszystkich ludzi niezależnie od wieku i wykonywanego zawodu,
    • poznanie wybranych piosenek z repertuaru dziecięcego,
    • rozwijanie ekspresji i wrażliwości muzycznej,
    • kształtowanie poczucia rytmu,
    • wyrabianie umiejętności współdziałania w grupie,
    • dostrzeganie wkładu wszystkich członków grupy w jej dobre codzienne funkcjonowanie,
    • rozwijanie zdolności teatralnych,
    • wzmacnianie poczucia własnej wartości,
    • poznanie znaczenia odwagi i dzielności jako ważnych wartości,
    • kształtowanie pojęcia odwaga,
    • poznanie zawodów ważnych społecznie (policjant, lekarz, strażak),
    • poznanie wyglądu i znaczenia wybranych znaków drogowych,
    • rozwijanie umiejętności rozpoznawania figur geometrycznych i podawania ich nazw,
    • wyrabianie nawyku uważnego przechodzenia na drugą stronę ulicy i poruszania się podczas spacerów,
    • poznanie roli tempa w utworze muzycznym,
    • kształtowanie sprawności manualnej i motoryki dużej,
    • uwrażliwienie na bogactwo i piękno świata muzyki,
    • wzbogacanie wiedzy na temat sygnalizatora świetlnego,
    • poznanie sposobu barwienia wody za pomocą bibuły,
    • rozwijanie wyobraźni,
    • motywowanie do samodzielnego wykonania pracy plastycznej od początku do końca,
    • poszerzanie wiedzy na temat wartości, jaką jest odwaga,
    • doskonalenie umiejętności słuchania ze zrozumieniem,
    • nauka radzenia sobie w trudnych sytuacjach,
    • poznanie bezpiecznych i niebezpiecznych zachowań na ulicy,
    • utrwalenie wyglądu i roli numeru alarmowego 112,
    • poznanie wyglądu cyfr 1 i 2,
    • rozwijanie spostrzegawczości wzrokowej i logicznego myślenia podczas rozwiązywania zagadek słownych,
    • wdrażanie do przestrzegania zawartych wcześniej umów,
    • poznanie różnych dźwięków związanych z ulicą i pojazdami, 
    • utrwalenie wiedzy o ruchu drogowym,
    • wdrażanie do cierpliwego oczekiwania na swoją kolej podczas zabaw,
    • utrwalenie wiadomości na temat pracy strażaka,
    • poszerzanie doświadczeń plastycznych,
    • zachęcanie do wykonywania zadań plastycznych i do współpracy podczas zabaw.

     

 

Szanowni Państwo.
Bezpieczeństwo Państwa danych osobowych jest dla Nas niezwykle ważne.

Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz.UE L z 2016 r. Nr 119, s.1) informuję, że:

  1. Administratorem Danych Osobowych jest Przedszkole nr 2 z siedzibą w Radzionkowie, Pl. Jana Pawła II nr 6
  2. W celu ochrony Państwa danych osobowych wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Inspektorem Danych Osobowych jest Pan Adam Adamczyk, z którym możesz się skontaktować, w sprawach ochrony danych, pisząc na adres email inspektor1@odocn.pl lub na adres siedziby przedszkola.
  3. Celem jest przetwarzanie danych w zakresie niezbędnym do wypełniania obowiązków ciążących na administratorze.
  4. Zebrane dane będą przechowywane przez okres niezbędny dla prawidłowej realizacji celów i zadań ciążących na administratorze.
  5. Posiadacie Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania lub usunięcia.
  6. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uznacie Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących, narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
  7. Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe na podstawie przepisów prawa, a konsekwencją niepodania niezbędnych danych osobowych będzie skutkowało brakiem możliwości korzystania z usług przedszkola.
  8. Ze względu na ochronę danych osobowych właścicielem oraz administratorem zdjęć i filmów udostępnionych na naszej przedszkolnej stronie oraz grupowych facebookach jest Przedszkole nr 2 w Radzionkowie. W związku z tym bez odpowiedniego zezwolenia administratora nie ma zgody na udostępnianie oraz kopiowanie publikowanych zdjęć przez inne instytucje oraz osoby prywatne.
  9. Strona wykorzystuje pliki cookies. Mogą Państwo zablokować tę opcję samodzielnie w ustawieniach przeglądarki.
Akceptuje