- Rok szkolny 2022/2023
- "Magiczna moc bajek" - Międzynarodowy Projekt Czytelniczy
- Nowatorstwo w Przedszkolu
- Konkursy
- Wyzwanie dla rodziny 2021/2022
- Preoorientacja zawodowa
- Wirusoochrona
- Sukcesy/Podziękowania
- Archiwum Innowacja pedagogiczna „Emocja"
- Archiwum 2021/2022
- Archiwum 2020/2021
- Archiwum 2019/2020





W dniu 25.11.2022r.grupa " Gromadka puchatka" uczestniczyła w obchodach Światowego Dnia Pluszowego Misia. Każde dziecko przyszło do przedszkola ze swoim "milutkim przyjacielem". Można było zobaczyć misie małe, średnie, duże, brązowe, białe, niebieskie itd. Wszystkie były śliczne i wyjątkowe. W tym wesołym dniu przedszkolaki czekało wiele atrakcji. Zostały zaproszone do...

Dzień Pluszowego Misia "Jagódki" spędziły na wspólnych grach i zabawach integracyjnych: brały udział w misiowych torach przeszkód, przypinały misiowi muszkę z zasłoniętymi oczami, wykonały misiową pracę plastyczną, a także zagrały w misiowe memory, które również ćwiczyło inteligencję emocjonalną dzieci.

Pszczółki przez cały ubiegły tydzień uczestniczyły w zajęciach dotyczących misiów i niedźwiedzi. Karmiły misia Zdzisia plastrami miodu, dzięki czemu doskonaliły umiejętność liczenia w zakresie 3; układały puzzle z misiami i zastanawiały się o czym marzą misie, porównywały niedźwiedzie z misiami pluszowymi, chodziły po śladach niedźwiedzia,...

W tym tygodniu z okazji „Dnia Kredki”, dzieci z grupy Tęczowe Ludki uważnie wysłuchały piosenki „Kolorowe kredki”, odpowiadały na pytania dotyczące treści utworu; następnie segregowały kredki wg koloru, przeliczały, wskazywały gdzie jest ich najwięcej, gdzie najmniej, a gdzie po równo, po tyle samo; na koniec wszyscy wykonali pracę plastyczną....

Z okazji „Dnia Kredki”, dzieci uważnie wysłuchały piosenki „Kolorowe kredki”, odpowiadały na pytania dotyczące treści utworu; następnie segregowały kredki wg koloru, przeliczały, wskazywały gdzie jest ich najwięcej, gdzie najmniej, a gdzie po równo, po tyle samo; na koniec każdy rozcierał plastelinę wypełniając kontury kredek. Wszyscy...
