- Rok szkolny 2024/2025
- Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0
- Krasnoludki
- Pszczółki
- Jagódki
- Gromadka Puchatka
- Tęczowe Ludki
- Marynarze
- Słoneczka
- Motylki
- Biedronki
- Chmurki
- Stokrotki
- Myszki
- Archiwum 2023/2024
- Nowatorstwo w Przedszkolu
- Konkursy
- Preoorientacja zawodowa
- Sukcesy/Podziękowania
- Wirusoochrona
- "Magiczna moc bajek" - Międzynarodowy Projekt Czytelniczy
- Archiwum 2022/2023
- Archiwum 2021/2022
- Wyzwanie dla rodziny 2021/2022
- Archiwum 2020/2021
- Archiwum 2019/2020
- Archiwum Innowacja pedagogiczna „Emocja"
Zajęcia w ramach „Klubu Zdrowego Przedszkolaka” mają na celu promowanie zdrowego stylu życia wśród dzieci przedszkolnych, a więc zdrowego żywienia i aktywności fizycznej :)
W miesiącu październik w ramach realizowanego projektu edukacyjnego „Bajki, baśnie, opowiadania słuchamy, oglądamy, wiele już znamy” przeprowadzono pierwsze zajęcia popołudniowe zarówno w grupie „Tęczowe Ludki”, jak i w grupie „Gromadka Puchatka”. Podczas tych zajęć dzieci wysłuchały baśń pt. „Wilk i 7 koźlątek” i...
Na kolejnych zajęciach w „ Klubie Zdrowego Przedszkolaka” dzieci dowiedziały się, które jedzenie może być szkodliwe dla naszego zdrowia, a które jemu służy. Niestety , ulubione hamburgery, słodycze i popcorn nie znalazły się na liście zdrowego jedzenia. Została omówiona również piramida zdrowego żywienia . Dzieci dowiedziały się, że...
W ramach projektu "Klub zdrowego przedszkolaka" w grupach „Stokrotki ” i "Myszki , odbyły się zajęcia kulinarne, podczas których dzieci przygotowały zdrowe, smaczne i kolorowe "szaszłyki owocowe". Zajęcia te miały na celu: - stwarzanie okazji do czerpania radości z doświadczeń kulinarnych; - rozwijanie i doskonalenie zmysłów smaku, węchu, dotyku,...
"Jagódki" realizowały ogólnopolski projekt edukacyjny "Angielski jest FUNTASTYCZNY", którego celem było pokazanie przedszkolakom jak ważna w naszych czasach jest znajomość języka angielskiego, rozbudzenie zainteresowania krajami anglojęzycznymi oraz zapoznanie dzieci i nauczycieli z ideą dwujęzycznego nauczania.