- Rok szkolny 2024/2025
- Standardy ochrony małoletnich
- Krasnoludki
- Pszczółki
- Jagódki
- Gromadka Puchatka
- Tęczowe Ludki
- Marynarze
- Słoneczka
- Motylki
- Biedronki
- Chmurki
- Stokrotki
- Myszki
- Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0
- Konkursy
- Sukcesy/Podziękowania
- Nowatorstwo w Przedszkolu
- Preoorientacja zawodowa
- Wirusoochrona
- Archiwum 2023/2024
- Archiwum 2022/2023
- Archiwum 2021/2022
- "Magiczna moc bajek" - Międzynarodowy Projekt Czytelniczy
- Wyzwanie dla rodziny 2021/2022
- Archiwum Innowacja pedagogiczna „Emocja"





Święta Bożego Narodzenia to magiczny czas, a Wigilia to jeden z najpiękniejszych dni w roku. W dzień przedszkolnej Wigili w całym przedszkolu panowała rodzinna atmosfera. Świąteczne dekoracje oraz dzieci w pięknych strojach wprowadzały w nastrój na niecodzienne wydarzenie. Wszyscy podzielili się opłatkiem a następnie zjedli tradycyjnie wigilijne potrawy.

6.12 naszą grupę odwiedził bardzo wyczekiwany gość. Czerwony strój, długa broda, a na plecach ogromny worek z prezentami - to Mikołaj. Dzieci zaśpiewały mu piosenkę a Mikołaj obdarował grupę prezentami. Bardzo dziękujemy za odwiedziny Święty Mikołaju, do zobaczenia za rok!

Krasnoludki z Rodzicami świetnie wywiązały się z realizacji zadania z kalendarza adwentowego z dnia 1.12, w którym było za zadanie napisać lub narysować list do Mikołaja. W poniedziałek dzieci przyniosły listy i wybraliśmy się na pocztę, aby je wysłać. Dziękujemy rodzicom za zaangażowanie i wspólną zabawę.

W listopadzie swoje 3 urodziny obchodził Miłosz i Łucja! Kochani, z okazji Waszego święta życzymy Wam wszystkiego najlepszego, dużo zdrowia, uśmiechu i wielu przygód każdego dnia.

30 października, w ramach realizacji projektu edukacyjnego "Sensoryczna Tęcza" obchodziliśmy Dzień Koloru Pomarańczowego. Z tej okazji ubraliśmy pomarańczowe koszulki, braliśmy udział w zabawach sensorycznych, poznaliśmy pomarańczowe owoce i warzywa. Wspólnie wykonaliśmy doświadczenie przy użyciu octu i sody, dzięki czemu stworzyliśmy "dyniowy wulkan". Zainspirowani...
