- Rok szkolny 2024/2025
- Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0
- Krasnoludki
- Pszczółki
- Jagódki
- Gromadka Puchatka
- Tęczowe Ludki
- Marynarze
- Słoneczka
- Motylki
- Biedronki
- Chmurki
- Stokrotki
- Myszki
- Archiwum 2023/2024
- Nowatorstwo w Przedszkolu
- Konkursy
- Preoorientacja zawodowa
- Sukcesy/Podziękowania
- Wirusoochrona
- "Magiczna moc bajek" - Międzynarodowy Projekt Czytelniczy
- Archiwum 2022/2023
- Archiwum 2021/2022
- Wyzwanie dla rodziny 2021/2022
- Archiwum 2020/2021
- Archiwum 2019/2020
- Archiwum Innowacja pedagogiczna „Emocja"
W minionym tygodniu w grupie "Tęczowych Ludków" omawialiśmy tematykę związaną z muzyką. Dzięki uprzejmości taty Hani, który jest zawodowym muzykiem mogliśmy z bliska przyjrzeć się instrumentowi jakim jest trąbka. Na początku posłuchaliśmy jak brzmi ten instrument i dowiedzieliśmy się, że jego brzmienie jest naprawdę głośne! Potem chętne przedszkolaki mogły...
W dniu 25.11.2022r.grupa " Gromadka puchatka" uczestniczyła w obchodach Światowego Dnia Pluszowego Misia. Każde dziecko przyszło do przedszkola ze swoim "milutkim przyjacielem". Można było zobaczyć misie małe, średnie, duże, brązowe, białe, niebieskie itd. Wszystkie były śliczne i wyjątkowe. W tym wesołym dniu przedszkolaki czekało wiele atrakcji. Zostały zaproszone do...
Dzień Pluszowego Misia "Jagódki" spędziły na wspólnych grach i zabawach integracyjnych: brały udział w misiowych torach przeszkód, przypinały misiowi muszkę z zasłoniętymi oczami, wykonały misiową pracę plastyczną, a także zagrały w misiowe memory, które również ćwiczyło inteligencję emocjonalną dzieci.
Pszczółki przez cały ubiegły tydzień uczestniczyły w zajęciach dotyczących misiów i niedźwiedzi. Karmiły misia Zdzisia plastrami miodu, dzięki czemu doskonaliły umiejętność liczenia w zakresie 3; układały puzzle z misiami i zastanawiały się o czym marzą misie, porównywały niedźwiedzie z misiami pluszowymi, chodziły po śladach niedźwiedzia,...
W tym tygodniu z okazji „Dnia Kredki”, dzieci z grupy Tęczowe Ludki uważnie wysłuchały piosenki „Kolorowe kredki”, odpowiadały na pytania dotyczące treści utworu; następnie segregowały kredki wg koloru, przeliczały, wskazywały gdzie jest ich najwięcej, gdzie najmniej, a gdzie po równo, po tyle samo; na koniec wszyscy wykonali pracę plastyczną....