- Rok szkolny 2024/2025
- Standardy ochrony małoletnich
- Krasnoludki
- Pszczółki
- Jagódki
- Gromadka Puchatka
- Tęczowe Ludki
- Marynarze
- Słoneczka
- Motylki
- Biedronki
- Chmurki
- Stokrotki
- Myszki
- Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0
- Konkursy
- Sukcesy/Podziękowania
- Nowatorstwo w Przedszkolu
- Preoorientacja zawodowa
- Wirusoochrona
- Archiwum 2023/2024
- Archiwum 2022/2023
- Archiwum 2021/2022
- "Magiczna moc bajek" - Międzynarodowy Projekt Czytelniczy
- Wyzwanie dla rodziny 2021/2022
- Archiwum Innowacja pedagogiczna „Emocja"





Czy to bajka czy nie bajka, czyli III moduł projektu "Co Słonko widziało? - na dziecięce kłopoty... Brzechwa", który jest realizowany w grupie "Biedronki". W tym module wykorzystano wiersze „Kaczka Dziwaczka”, "Na Wyspach Bergamutach" oraz "Trzy wesołe krasnoludki". Podczas tego modułu odbyła się pogadanka na temat wyobraźni i swoich marzeń, dzieci szukały...

"Jagódki" biorą udział w akcji edukacyjnej organizowanej przez UNICEF, którego celem jest kształtowanie świadomości w zakresie znaczenia ekologicznego stylu życia oraz inspirowanie dzieci, młodzieży, a także nauczycieli i pedagogów do podejmowania aktywności w tym obszarze. Wszyscy możemy przyczynić się swoim działaniem do tworzenia...

22 marca grupa " Biedronki" przyłączyła się do akcji Polskiej Akcji Humanitarnej i zrealizowała zajęcia w ramach Światowego Dnia Wody. Dzieci podczas zajęć uświadomiły sobie, że woda to cenny zasób, ile jej używamy w codziennym życiu i ile jest jej potrzebnej do produkcji wielu rzeczy, w których nie widać jej gołym okiem. Dzieci posprzątały także "rzekę",...

Podczas przygotowań do wiosny, Jagódki wzięły udział w sadzeniu kwiatów i ziół, a za doniczki posłużyły im stare, lecz wciąż przydatne...kalosze. Dzieci uczą się ponownego wykorzystywania przedmiotów, które najczęściej lądują w koszu. Edukacja ekologiczna stanowi element niezbędny w kształtowaniu przyszłych pokoleń i ich stosunku do zmian...

22 marca, z okazji Dnia Ochrony Mórz i Ocenaów, Jagódki wzięły udział w zajęciach na temat Morza Bałtyckiego, podczas których poznały bałtycką florę i faunę, ale również zagrożenia, z którymi polskie morze musi się mierzyć. Dzieci wykonały także zadanie - kodowały mieszkańców Bałtyku za pomocą plastikowych nakrętek.
