- Rok szkolny 2024/2025
- Standardy ochrony małoletnich
- Krasnoludki
- Pszczółki
- Jagódki
- Gromadka Puchatka
- Tęczowe Ludki
- Marynarze
- Słoneczka
- Motylki
- Biedronki
- Chmurki
- Stokrotki
- Myszki
- Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0
- Konkursy
- Sukcesy/Podziękowania
- Nowatorstwo w Przedszkolu
- Preoorientacja zawodowa
- Wirusoochrona
- Archiwum 2023/2024
- Archiwum 2022/2023
- Archiwum 2021/2022
- "Magiczna moc bajek" - Międzynarodowy Projekt Czytelniczy
- Wyzwanie dla rodziny 2021/2022
- Archiwum Innowacja pedagogiczna „Emocja"





2 kwietnia obchodzimy Międzynarodowy Dzień Osób w Spektrum Autyzmu. Na znak solidarności wszyscy ubieramy się na niebiesko i bierzemy udział w specjalnie przygotowanych zajęciach. Nie inaczej było w tym roku.
Autyzm jest zaburzeniem neurorozwojowym, które wiąże się z nieprawidłową pracą mózgu i układu nerwowego. Osoby z autyzmem mają trudności z komunikacją, postrzeganiem świata, nawiązaniem relacji. Celem święta są przede wszystkim zwrócenie uwagi na autyzm jako globalny problem zdrowotny, zachęcenie do wsparcia dla osób z autyzmem i ich rodzin, propagowanie wiedzy na temat autyzmu, budowanie wrażliwości społecznej, poprawienie jakości życia osób z autyzmem i promowanie integracji osób w spektrum.
W ramach uczenia się i rozumienia innej perspektywy, wzięliśmy udział w zajęciach, które opierały się na wykonywaniu zadań. Ich celem było uświadomienie, że niektórzy ludzie odbierają bodźce inaczej, a
niektóre faktury mogą być dla nich przyjemne lub nieprzyjemne, zrozumienie, że niektórym dzieciom z autyzmem trudniej jest rozpoznawać emocje innych, pokazanie, że niektóre osoby z autyzmem uczą się poprzez skojarzenia i schematy, a także uświadomienie, że mimo dzielących nas różnic potrafimy ze sobą współpracować.