- Rok szkolny 2024/2025
- Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0
- Krasnoludki
- Pszczółki
- Jagódki
- Gromadka Puchatka
- Tęczowe Ludki
- Marynarze
- Słoneczka
- Motylki
- Biedronki
- Chmurki
- Stokrotki
- Myszki
- Archiwum 2023/2024
- Nowatorstwo w Przedszkolu
- Konkursy
- Preoorientacja zawodowa
- Sukcesy/Podziękowania
- Wirusoochrona
- "Magiczna moc bajek" - Międzynarodowy Projekt Czytelniczy
- Archiwum 2022/2023
- Archiwum 2021/2022
- Wyzwanie dla rodziny 2021/2022
- Archiwum 2020/2021
- Archiwum 2019/2020
- Archiwum Innowacja pedagogiczna „Emocja"
Wrześniowe zajęcia z języka angielskiego poświęcone były przede wszystkim integracji, poznaniu się, a także przyswojeniu i umiejętności reagowania na polecenia. Dzieci potrafią zapytać o imię oraz przedstawić się, brały udział w zabawach integracyjnych z wykorzystaniem klocków "rurek", które również staraliśmy się przeliczać po angielsku i określać ich kolory. Rozmawialiśmy również o "group rules", czyli o zasadach grupowych w przedszkolu, dzieci na podstawie ilustracji określały good and bad behaviours. Dzieciaki znają także podstawowe czasowniki w języku angielskim, tj. sit down, stand up, make a circle, jump, swim, tip-toe, run, walk, go to sleep. Przy okazji zabaw muzyczno-ruchowych wdrażaliśmy się do określania prawej i lewej ręki (right and left hand), utrwalając tym samym orientację w przestrzeni i reakcję na polecenia w języku angielskim. Zorganizowaliśmy również zawody sportowe, w których najważniejszą konkurencją było "potato sack race", czyli bieg w worku po ziemniakach (ale oczywiście nie były prawdziwe!). Podczas konkurencji dzieci musiały szybko reagować na wydawane polecenia, nie wychodząc jednocześnie z worka. Powstrzymując śmiechy, walczyli dzielnie, reagowali prawidłowo, więc można uznać, że wrześniowy zakres materiału zaliczyli celująco ;)