- Rok szkolny 2024/2025
- Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0
- Krasnoludki
- Pszczółki
- Jagódki
- Gromadka Puchatka
- Tęczowe Ludki
- Marynarze
- Słoneczka
- Motylki
- Biedronki
- Chmurki
- Stokrotki
- Myszki
- Archiwum 2023/2024
- Nowatorstwo w Przedszkolu
- Konkursy
- Preoorientacja zawodowa
- Sukcesy/Podziękowania
- Wirusoochrona
- "Magiczna moc bajek" - Międzynarodowy Projekt Czytelniczy
- Archiwum 2022/2023
- Archiwum 2021/2022
- Wyzwanie dla rodziny 2021/2022
- Archiwum 2020/2021
- Archiwum 2019/2020
- Archiwum Innowacja pedagogiczna „Emocja"
W okresie listopad – grudzień dzieci z grupy „Słoneczka” 6 -latki realizowały treści Innowacji Pedagogicznej „EkoEmocja” z modułu II – WYOBRAŹNIA. W grupie zrealizowano scenariusz dla grup przedszkolnych, a także wybrane treści z pozostałych scenariuszy. Dodatkowo dzieci wzbogacały kącik przyrody o jesienne dary, a także o przyniesione rośliny doniczkowe w celu powiększenia i urozmaicenia „zielonej przestrzeni” w sali, dzieci wysłuchały wiersza „Zielone serce” i wspólnie z nauczycielem przeanalizowały jego treść. Wyobraźnia to bardzo bliski dzieciom świat, dlatego z chęcią uczestniczyły w zabawach, a także dzieliły się swoimi odczuciami po nich. przypomniały sobie także piosenkę z poprzedniego roku „Moc wyobraźni”, do której każdy stworzył własną improwizację ruchową, na jej podstawie powstały także prace plastyczne w zespołach pt.: „Kraina Wyobraźni”. Dodatkowo dzieci patrzyły na świat przez „różowe okulary”, ćwiczyły wyobraźnię podczas relaksacji, a także zabawy „co jest w środku”. Dużą frajdę sprawiło dzieciom przekształcaniu rysunku np. chmurki w coś innego. W okresie świątecznym każdy stworzył własny domek z piernika w aplikacji Quiver, a dzięki wyobraźni stworzyliśmy choinkę z kawałka tektury i ścinek różnych materiałów i kartek o różnej fakturze. Podsumowaniem działań było zobaczenie animacji „Pingwin Monty”, a wyciągnięcie z niej wniosków, po wszystkich działaniach modułu II, nie sprawiło dzieciom problemu. Moduł II pobudził wobraźnię i kreatywność dzieci.