6:00- 8:00
Schodzenie się dzieci, kontakty indywidualne z dziećmi i rodzicami, swobodna aktywność dziecka.
Praca korekcyjno-kompensacyjna z dziećmi, którym udzielana jest pomoc psychologiczno -pedagogiczna
8:00 – 9:00
Kontakty indywidualne z dziećmi i rodzicami.
Praca korekcyjno-kompensacyjna z dziećmi, którym udzielana jest pomoc psychologiczno –pedagogiczna.
Ćwiczenia poranne z m.in. elementami gimnastyki korygującej wady postawy, zabawy ruchowe z wykorzystaniem muzyki, instrumentów perkusyjnych.
Czynności higieniczno – porządkowe. Śniadanie.
9:00-10:00 (grupy młodsze)
9:00 – 10:30 (grupy starsze)
Zajęcia dydaktyczne realizowane według wybranego programu wychowania przedszkolnego z poszczególnych obszarów edukacji: przyrodniczej, rozwijania mowy i myślenia, przygotowania do nauki czytania i pisania, edukacji matematycznej, muzycznej, kulturowo-estetycznej i zdrowotnej, języka angielskiego, zajęć rytmiki i zajęć ruchowych z elementami korygującymi wady postawy oraz z nieodpłatnych zajęć dodatkowych – katechezy. 1) Zajęcie dydaktyczne kierowane przez nauczyciela wg tygodniowego rozkładu zajęć, zabawa ruchowa. 2) Zajęcie dydaktyczne kierowane przez nauczyciela wg tygodniowego rozkładu zajęć, zabawa ruchowa. (dotyczy gr. 5-6-letnich)
10:00-11:00 (gr. młodsze) 10:30 – 11:30 (gr. starsze)
Pobyt dziecka na świeżym powietrzu: spacery, wycieczki, zabawy ruchowe w ogrodzie przedszkolnym.
11:00 – 12:30 (dzieci młodsze) 11:30 – 12:45 (dzieci starsze)
Zabawy tematyczne w kącikach zabaw.
Zabawy konstrukcyjne i dydaktyczne.
Czynności higieniczno – porządkowe. Obiad.
12:30 – 13:00 (cz. A – od przystanku autobusowego)
12:45 – 13:00 (cz. B – od boiska)
Rozchodzenie się dzieci (dopołudniowych). Kontakty indywidualne z dziećmi i rodzicami.
13:00 - 14:00
Praca korekcyjno-kompensacyjna z dziećmi, którym udzielana jest pomoc psychologiczno –pedagogiczna.Odpoczynek dziecka, pobyt dziecka na powietrzu, zabawy i ćw. w grupach uwzględniające zainteresowania dzieci w wybranych obszarach, zabawy graficzne, majsterkowanie, zabawy i gry językowe. Praca korekcyjno-kompensacyjna z dziećmi, którym udzielana jest pomoc psychologiczno –pedagogiczna.
14:00 – 14:45 Zabawy tematyczne w kącikach zabaw.
Zabawy konstrukcyjne i dydaktyczne.
Zabiegi higieniczno – porządkowe. Podwieczorek.
14:45 – 16:00 (cz. A – od przystanku autobusowego)
14:30 – 16:00 (cz. B – od boiska) Rozchodzenie się dzieci. Spotkanie z bajką, zabawy doskonalące i rozwijające kompetencje dzieci, wiadomości i umiejętności, gry towarzyskie, zabawy w kącikach zainteresowań, prace użyteczno – porządkowe w sali, kontakty indywidualne z rodzicami.