- Słoneczka
- Chmurki
- Motylki
- Biedronki
- Myszki
- Żabki
- Jeżyki
- Koniczynki
- Mrówki
- Stokrotki
- Skowronki
- Standardy ochrony małoletnich
- Projekt unijny
- Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0
- Konkursy
- Sukcesy/Podziękowania
- Nowatorstwo w Przedszkolu
- Preoorientacja zawodowa
- Wirusoochrona
- Archiwum 2024/2025
- Archiwum 2023/2024
- Archiwum 2022/2023
- Archiwum 2021/2022
- "Magiczna moc bajek" - Międzynarodowy Projekt Czytelniczy
- Wyzwanie dla rodziny 2021/2022
- Archiwum Innowacja pedagogiczna „Emocja"





W listopadzie sporo rozmawialiśmy o naszych zainteresowaniach, ulubionych zabawach, hobby czy formach spędzania wolnego czasu. Poruszaliśmy także wielokrotnie temat osób z niepełnosprawnościami w kontekście udziału we wspólnych aktywnościach, sposobów włączenia ich do zabawy, a także tego, że niepełnosprawność nie zawsze widać. Podczas zajęć z psychologiem "Biedronki" uświadomiły sobie, że niepełnosprawność to nie tylko wózek inwalidzki czy ciemne okulary. To także trudności poznawcze oraz emocjonalne, które utrudniają funkcjonowanie w świecie. Czy takie osoby zostawić samym sobie? Absolutnie nie! Dzieci dowiedziały się, w jaki sposób włączać osoby z różnymi rodzajami niepełnosprawności do wspólnych aktywności, a przede wszystkim - czego NIE robić: nie wyśmiewać, nie ignorować, nie zostawiać samym sobie.