Rejestry, ewidencje, archiwa
Przedszkole prowadzi i posiada między innymi:
1. zarządzenia dyrektora przedszkola,,
2. ewidencję umów i zleceń
3. spis inwentaryzacyjny,
4. planowanie i sprawozdawczość,
5. ewidencję akt osobowych pracowników,
6. książkę obiektu budowlanego,
7. protokoły posiedzeń Rady Pedagogicznej,
8. protokoły posiedzeń Rady Rodziców,
9. archiwum przedszkolne (wykaz dokumentów zarchiwizowanych),
10. rejestr skarg i wniosków,
11. rejestr wniosków o rozpoczęcie stażu na kolejny stopień awansu zawodowego,
Rejestrów zawierających dane osobowe i inne informacje niejawne
nie udostępnia się osobom postronnym, zgodnie z Ustawą o ochronie
danych osobowych z dnia 29-08-1997r. (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926).
Dokumenty archiwalne są udostępniane na terenie przedszkola osobom
upoważnionym na ich wniosek.
Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach
i ewidencjach:
Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym
na terenie placówki.
Publikacja dnia: 11.09.2014
Dokument z dnia: 11.09.2014
Dokument oglądany razy: 2 723